50 років тому Mercedes-Benz представив експериментальний седан ESF 05, який створений в рамках програми посиленого вивчення безпеки дорожнього руху. Дослідну машину показали на другій конференції учасників цієї програми в Зіндельфінгені, Німеччина.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на прес-службу Mercedes-Benz.
Перед офіційною презентацією Mercedes-Benz ESF 05 пройшла серію краш-тестів. Так, машина піддавалася фронтальному і хлистовому ударам на швидкості 80 км/год, а також боковим ударам об стовп на швидкості 20 км/год.
Щоб відповідати підвищеним вимогам безпеки, конструкція кузова була посилена. Концепт-кар був створений на базі серійного седана Mercedes-Benz W114, отримавши збільшену на 100 мм колісну базу і збільшений на 370 мм передній звис.
Під капотом встановлено бензиновий V6, який дозволяв зберегти в підкапотному просторі зазор для деформацій. Панель приладів була виконана з ударопоглинаючого листового металу і покрита набиванням з пінополіуретану.
Mercedes-Benz також оснастив ESF 05 триточковими ременями безпеки і чотирма подушками безпеки: водія і переднього пасажира, а також подушками в спинках передніх сидінь для захисту задніх пасажирів. У ESF 05 також з'явилися очищувачі фар і ABS. В результаті автомобіль став на 655 кг важчим, ніж стандартний W 114. Експериментальний ESF 05 виставлений в музеї Mercedes-Benz.
Статистика Mercedes-Benz показує, що 50 років досліджень систем безпеки не пройшли даром. У 2020 році на дорогах Німеччини загинуло всього 2719 осіб, що на цілих 16 474 людини менше, ніж за 1971 рік в одній Західній Німеччині.
Нагадавши, найбільший автозавод у світі скоротив виробництво до рівня 1958 року. В середньому завод Volkswagen у Вольфсбурзі щорічно виробляє 780 тисяч автомобілів на рік, а за підсумками дев'яти місяців 2021 року виробнизтво знизилося до 300 тисяч.
Раніше повідомлялося, що Opel виплатив 65 млн євро за маніпуляціями зі шкідливими викидами. Це дозволило компанії уникнути судового розгляду.