Subaru WRX нової генерації остаточно втратив зв'язок з моделлю Impreza. Тепер спортивний седан побудовано на платформі більшого універсала Levorg.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу Subaru.
Subaru представила "заряджений" седан WRX нового покоління. Новинка остаточно відокремилася від моделі Impreza - згадки про неї давно немає в назві, а тепер у WRX також інша платформа. Машина побудована на модульній платформі SGP (Subaru Global Platform), а передня частина кузова з фарами й решіткою радіатора майже без змін запозичена від універсала Levorg, який продається виключно на японському ринку.
Автомобіль приводиться в рух новим 2,4-літровим чотирициліндровим опозитним бензиновим двигуном з турбонаддувом, який видає 271 к.с. Іншими словами, новий WRX всього на 3 кінських сили могутніше, ніж попередник.
У салоні прописався великий 11,6-дюймовий вертикальний сенсорний екран мультимедіа, а також спортивні крісла з механічними, або опціонально електричними регулюваннями.
Повідомляється, що продажі новинки на європейських ринках почнуться на початку 2022 року. Ближче до старту продажів стануть відомі динамічні характеристики, а також ціни Subaru WRX.
Нагадаємо, черга на електромобіль Porsche Taycan розтягнулася на півроку. Тільки за перше півріччя 2021 року німецький автовиробник випустив близько 20 тисяч електромобілів.
Також ми повідомляли, що електричний Мінівен ID. Buzz навчили їздити без водія. Лідар, встановлений на даху, може виявляти об'єкти на відстані до 400 метрів