Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen веде переговори про продаж частини свого фінансового підрозділу Banque PSA Finance іспанському Banco Santander. Також розглядається можливість злиття частини французького холдингу з активами іспанського банку.
Французький автовиробник PSA Peugeot Citroen веде переговори про продаж частини свого фінансового підрозділу Banque PSA Finance іспанському Banco Santander. Також розглядається можливість злиття частини французького холдингу з активами іспанського банку. Переговори перебувають на попередній стадії.
Banque PSA Finance - один з найбільш цінних активів французької групи. У разі успіху угода покриє потреби Banque PSA в рефінансуванні і забезпечить PSA Peugeot Citroen необхідними коштами, передає Reuters з посиланням на американське ділове видання.
Banque PSA Finance, який займається автокредитуванням, у разі продажу частини підрозділу Banco Santander перестане повністю залежати від держгарантій з боку французької влади (пакет фінансової підтримки з боку держави об'ємом 7 млрд євро був узгоджений в минулому році), через які регулятори Євросоюзу помістили компанію на "особливий контроль". Єврокомісія вивчає, чи відповідають надані компанії держгарантії правилами надання фінансової допомоги з боку держави.
Читайте також: Продажі автомобілів у ЄС у травні сягнули 20-річного мінімуму
Один з обговорюваних PSA Peugeot Citroen і Banco Santander варіантів передбачає передачу Banco Santander половини активів Banque PSA Finance.
За словами експертів, сам факт подібних переговорів підкреслює серйозність фінансових труднощів французького автовиробника і глибину рецесії в Європі. Через економічні проблеми регіону та автогалузі більшість підприємств Peugeot працюють далеко не на повну потужність. У минулому році чисті збитки Peugeot склали 5,01 млрд євро.
Тим часом у лютому повідомлялося, що Франція розглядає питання про націоналізацію частини акцій PSA Peugeot Citroen. Відповідаючи на запитання, чи має намір французький уряд надавати фінансову підтримку автовиробникові, міністр бюджету Джером Каюзак зазначив: "Можливо. Компанія не повинна і не може зникнути. Ми повинні зробити все необхідне, щоб врятувати її".
До цього організація скоротила балансову вартість своїх заводів і інших автомобільних активів на 28% через списання на 4,13 млрд євро. Витрати від знецінення активів в компанії пояснили новими методичними вказівками з бухобліку, а також складною ситуацією на європейському авторинку.
Читайте також: Збитки Peugeot в 2012 р. склали понад 5 млрд євро
PSA Peugeot Citroen - другий найбільший автовиробник у Європі після німецького Volkswagen. У групу, крім автомобільного підрозділу, входять банк Banque PSA Finance, постачальник автокомпонентів Faurecia та логістичний оператор Gefco, що спеціалізується на автомобільних вантажоперевезеннях.
У лютому 2012 р. Peugeot Citroen і американський автогігант General Motors (GM) оголосили про формування стратегічного альянсу, в рамках якого GM придбав 7-процентну частку в статутному капіталі французької компанії.