Японський автовиробник Toyota переводить всі свої рамні "повнопривідники" на загальну платформу під назвою Toyota Next Generation Architecture (TNGA). Первістками такої уніфікації стали створені на єдиному шасі позашляховик Land Cruiser 300 і повнорозмірний пікап Tundra.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Motor Trend.
Обидва автомобілі отримали конструктивно схожу раму сходового типу та однакову схему підвісок. Також уніфіковано силовий агрегат у складі 3,4-літрового турбованого V6 і 10-ступінчастої автоматичної коробки передач.
У Toyota підтвердили, що нові покоління рамних Tacoma, 4Runner, Hilux і Fortuner підуть тим же шляхом. Єдина рама, загальна конструкція і компоненти підвіски, а також спільне використання силових агрегатів дозволяють істотно економити ресурси та час при виробництві.
Створення уніфікованого шасі дозволить також створювати гібридні та електричні модифікації широкої лінійки позашляховиків і пікапів. Ці принципи також працюватимуть при налаштуванні систем активної безпеки, асистентів при водінні по бездоріжжю та ін. Так що нове покоління пікапів Tacoma і Hilux можуть отримати серйозний арсенал електронних помічників, які ми зустрічали на новому Toyota Land Cruiser 300.
Нагадаємо, Mercedes-Benz і концерн Stellantis будуть спільно випускати батареї для електромобілів. Спільне підприємство ACC (Automotive Cells Company) раніше було створено концерном Stellantis спільно з TotalEnergies.
Також ми писали, що найдешевший електромобіль у світі надійшов у продаж. Електромобіль з чотирма колесами, парою дверей, фарами головного світла та одномісним салоном доступний для замовлення через інтернет.