В Україні в лютому 2015 р. було продано і поставлено на облік в ДАІ 2 924 тис. од. нових легкових автомобілів, що в 5 разів менше аналогічного показника 2014 р. Про це свідчать дані Асоціації автовиробників України "Укравтопром".
"За даними асоціації "Укравтопром", в лютому 2015 р. в Україні було продано і поставлено на облік МВС 2 924 нових легкових автомобіля, що в 5 разів менше, ніж рік тому. Крім значного падіння обсягів продажів, суттєво змінилася і структура ринку", - йдеться в повідомленні.
Найбільше в лютому українці купували автомобілі французького бренду Renault - 241 шт. Але, не дивлячись на лідерство, продажі Renault в порівнянні з минулим роком впали в 4 рази.
Другим за обсягами продажів у звітному місяці був японський бренд Nissan з результатом 228 нових легкових автомобілів. У лютому минулого року Nissan також входив у трійку лідерів, замикаючи її, однак обсяг продажів перевершував звітний більш ніж в 4 рази.
Третє місце лютого зайняла Mazda c результатом 217 шт., яка рік тому була лише на 16 місці. Не дивлячись на значне просування в рейтингу, втрати відносно минулого року для Mazda склали 26%.
На четвертій сходинці Hyundai з 213 новими автомобілями (-77% до аналогічного показника минулого року).
Замикає ТОП-5 лютого Volkswagen - 172 нових легкових авто (-79% до аналогічного показника минулого року).
"Хоча порівняно з результатами січня ринок нових легкових автомобілів виріс на 32%, але в порівнянні з січнем-лютим попереднього року, в аналогічному періоді поточного року він скоротився в 4,9 рази", - відзначили в "Укравтопромі".
Нагадаємо, український ринок нових авто почав 2015 р. з падіння в 4,6 рази.