Колишній логотип Volvo з 3D-ефектом замінила мінімалістична двовимірна емблема. Перші серійні автомобілі Volvo з оновленим логотипом планується випустити в 2023 році.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Volvo Cars.
Новий логотип поки представлений на глобальних веб-сайтах і в соціальних мережах бренду. Легендарний "залізний знак" (Iron Mark) зберіг підпис Volvo з діагональною стрілкою.
Зникла контрастна смуга по центру і тепер назва марки "плаває" всередині порожнього кола. Змінився також шрифт, сріблясту окантовку з 3D-ефектом змінило плоске чорне кільце.
"Зміна буде поступовою. Ми починаємо з розгортання оновленого фірмового стилю на нашому основному сайті, в основних соціальних мережах і в новому мобільному додатку Volvo Cars. Оновлена емблема буде поступово впроваджуватися в інших регіонах, а перша машина з оновленим логотипом з'явиться у 2023 році", – відзначили в Volvo.
Еволюція логотипу Volvo
Цікаво, що після 2000-х років з повальним захопленням 3D-логотипами більшість великих автовиробників зараз настільки ж масово переходять на спрощені двовимірні емблеми. Так, за останні два роки змінили або оновили свої логотипи Opel, Hyundai, Dacia, Renault, Peugeot, Fiat, Volkswagen, Kia, Peugeot, Nissan і BMW (тільки для рекламних цілей).
Нагадаємо, компанія Volvo, чиї автомобілі славляться високим рівнем безпеки, опинилася в непростій ситуації. Виробнику доведеться відкликати майже 20 тисяч машин через проблеми з ременями безпеки