Toyota запатентувала надувне рульове колесо. На думку інженерів компанії, Нова розробка повинна істотно підвищити ефективність системи утримання в смузі.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на CarBuzz.
Представники Toyota переконані, що традиційні системи утримання в смузі з вібруючим рульовим колесом і подачею звукових сигналів недостатньо ефективні і навіть небезпечні. Ці методи інформування водіїв змушують відвести погляд від дороги, щоб зрозуміти, чим викликане попередження.
Рішення Toyota являє собою надувне кермо, який може збільшувати або зменшувати діаметр обода рульового колеса. Японський автовиробник впевнений, що збільшений діаметр обода керма допомагає збільшити зчеплення водія з кермом і його контроль над автомобілем. Таким чином, надуте кермо буде вказувати на те, що ви знаходитесь на правильному шляху в той час, як "здутий" кермо може вказувати на те, що машина з'їхала з заданого курсу.
Раніше ми писали, що українська армія отримає унікальні гусеничні роботи. Словаччина передасть Україні дві гусеничні машини для розмінування Bozena-5.
Також повідомлялося, що названо електромобіль з найбільшою батареєю у світі. Акумулятор важить більше середньостатистичного хетчбека.