Другий день Франкфуртського автосалону порадував простором і свіжістю. Хвиля журналістів спала, виставкові стенди оголилися і представилася можливість розглянути новинки більш докладно.
Другий день Франкфуртського автосалону порадував простором і свіжістю. Хвиля журналістів спала, виставкові стенди оголилися і представилася можливість розглянути новинки більш докладно, пише РБК Daily.
Cadillac зважився потіснити європейський люкс- сегмент. Виставлене у Франкфурті купе Elmiraj цілком здатне здійснити цей прорив. Довгий 5,2 - метровий кузов, нарочито бароковий дизайн у дусі американської класики, екстравагантний інтер'єр і, головне, унікальний американський характер виділяють машину з череди європейських аристократичних брендів. Під капотом Cadillac Elmiraj встановлений 4,5 - літровий бітурбований V8, що розвиває потужність 500 к.с. Як очікується, концептуальний Elmiraj незабаром перетвориться на серійний.
Поки ж це красиве купе готується до виробництва, цінителям американської моди пропонується нове покоління CTS. Автомобіль, який перегукується у дизайні з Elmiraj дуже поліпшили. Радує те, що Cadillac продовжує барочну стилістичну спрямованість. CTS переповнений хромованими елементами і увінчаний "крилатими" задніми ліхтарями. Усередині салону зміни ще більш значні. Передня панель оброблена м'якою шкірою. Кермо блищить від лакованих покриттів, а центральна консоль прикрашена сенсорною мультимедійною установкою c ATS. Приладова панель і зовсім стала жидкокристаллической і здатна комбінувати різну інформацію.
Така ж сенсорна панель полюбилася й іншому бренду GM - Opel. Кольоровий дисплей замінив аналогові прилади в оновленій Insignia. Виглядає нововведення футуристично, і сприйняття машини стало зовсім іншим. Крім того, на Insignia тепер встановлюється і нова мультимедійна система з сенсорним маніпулятором замість джойстика. З його допомогою можна вибирати іконки або писати адресу в навігаційній системі.
Але це ще не все. Нова Insignia тепер буде випускатися у версії універсала підвищеної прохідності з видовженими пружинами, посиленими амортизаторами і пластиковим обвісом.
Дуже хороша новина прийшла від Nissan. У Франкфурті об'явився новий X-Trail. Кросовер змінився настільки сильно, що якби не напис, то навряд чи б можна було прийняти цього красеня за простачка X- Trail. Автомобіль схожий на Murano. Nissan X - Trail позбувся квадратности і хизується похилими м'язистими боками. Інтер'єр повністю перероблений. Тут немає вже тієї дитячої несерйозності, як раніше. Автомобіль наче одним стрибком перескочив у преміальний сегмент. Інтер'єр схожий на Infiniti. Чого тільки варті м'які "пухові" крісла! Нічого подібного навіть близько немає в класі. X- Trail отримав до того ж і третій ряд сидінь.
Британці з Jaguar Land Rover представили на автосалоні у Франкфурті відразу декілька новинок , серед яких довгоочікуваний концепт Jaguar С- X17, оновлений Range Rover Evoque, старші моделі Sport і Range Rover з гібридним приводом, а також 9 -ступінчаста автоматична коробка передач.
У рамках проекту чотиримісного кроссовера C - X17 Jaguar представив нову алюмінієву платформу, на базі якої буде створено лінійка нових автомобілів, першим з яких стане середньорозмірний преміальний седан в сегменті C/D, продажі якого почнуться в 2015 році. Планується, що седан буде комплектуватися новими бензиновими і дизельними моторами високої продуктивності з економічним споживанням палива, які будуть випускатися на новому заводі з виробництва двигунів Jaguar Land Rover у Великобританії. Інтер'єр C - X17 включає різні технології, серед яких Interactive Surface Console - інформаційно -розважальна система з декількома екранами, що дозволяє пов'язувати пасажирів один з одним і з зовнішнім світом через канали соціальних мереж.
Оновлений Range Rover Evoque отримав представлену в Женеві цього року 9- ступінчасту автоматичну коробку передач. У комплектації для європейського ринку вона буде також оснащуватися системою "старт- стоп". Крім того, європейці отримають можливість замовити опціонну систему повного приводу Active Driveline, яка підвищує динаміку і знижує витрату палива за рахунок використання тільки переднього приводу при рівномірному русі на швидкостях вище 35 км/ч. Принцип дії такий: система відстежує динаміку автомобіля і автоматично підключає повний привід (за 300 мс) при необхідності. Active Driveline також визначає особливості Active Torque Biasing з електронним диференціалом, яка динамічно розподіляє крутний момент між задніми колесами, підвищуючи зчеплення з дорогою і стійкість. Нарешті, в моделі Evoque 2014 з'явилися різні допоміжні системи для водія, в числі яких Park Exit (автоматичний виїзд з паралельної парковки ), адаптивний круїз -контроль, системи попередження зіткнень, екстреного гальмування, попередження про схід зі смуги, розпізнавання дорожніх знаків і відстеження глибини подоланого броду.
Гібридний привід Range Rover побудований на базі дизельного двигуна SDV6. Вся система, включаючи літій - іонну батарею, инвертер і електромотор потужністю 35 кВт важить близько 120 кг. Сукупна потужність дизельного двигуна і електромотора складає 340 к.с., а обертовий момент досягає 700 Н•м при 1500-3000 оборотах на хвилину . Ці показники порівнянні з характеристиками двигуна SDV8. Гібридні Range Rover і Range Rover Sport розганяються до 100 км/год менш ніж за 7 с, максимальна швидкість автомобілів - 218 км/год, а витрата палива складає всього лише 6,4 л на 100 км у комбінованому циклі.