Кілька разів анонсований Mercedes-AMG GT 63 E Performance виявився найпотужнішим серійним авто підрозділу AMG.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-сайт Daimler.
Довгоочікуваний Mercedes-AMG GT 63 E Performance став найпотужнішим серійним автомобілем від Mercedes-AMG, не рахуючи дрібносерійного суперкара Project One.
Новий супергібрид став першим носієм силової установки E Performance, спеціально розробленої підрозділом Mercedes-AMG. У її складі - 4,0-літровий бензиновий двигун V8 з подвійним турбонаддувом та електромотор, розташований на задній осі.
Електродвигун об'єднано з двоступеневою коробкою передач і заднім диференціалом підвищеного тертя з електронним управлінням. У підсумку GT 63 E Performance розвиває 831 к.с. і 1400 Нм. Автомобіль також оснащено стартер-генератором потужністю 14 к.с.
Ключова особливість акумуляторної батареї - використання особливої охолоджувальної рідини, яка обтікає всі 560 осередків і охолоджує їх окремо. Приблизно 14 літрів рідини постійно циркулює в акумуляторі, і підтримує оптимальну температуру на позначці 45 градусів за Цельсієм.
Автомобіль також оснащено карбон-керамічними гальмами з 420-міліметровими передніми дисками та шестипоршневими супортами, що працюють разом з 380-міліметровими задніми дисками з однопоршневими супортами.
Нагадаємо, "заряджена" версія електрокара Hyundai Ioniq 5 проходить випробування. Помічений передсерійний електричний хот-хетч Ioniq 5 N не має видимих відмінностей в дизайні, але на більш спортивну сутність недвозначно натякають нові колеса збільшеного діаметра та більш потужні гальма.
Також повідомлялося, що кросовер Genesis GV80 отримав розкішний шестимісний салон. Шшестіместная конфігурація приєднається до існуючих п'ятимісного і семимісного варіантів.