Кременчуцький автозавод готується до випуску електричних вантажівок і електробусів. Терміни запуску в серію машин з електричною силовою установкою поки не позначені.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву генерального директора ПАТ "АвтоКрАЗ" Романа Черняка.
Раніше стало відомо, що в Кременчуці виграли тендер на поставку партії вантажівок для армії США, потім додався контракт на повнопривідні шасі для однієї з країн ЄС. А тепер на заводі хочуть почати випуск електричних вантажівок.
"Все йде до електричної тяги. Вона вже йде в армію, в комерційний сегмент, і ми теж над цим працюємо. В цій концепції є електричні вантажні автомобілі, електричні автобуси і електричні комерційні автомобілі економ-класу", - зазначив керівник підприємства.
Не виключено, що найближчими роками і армійська техніка, яка виробляється КрАЗом, частково отримає свої електричні модифікації. Відзначимо, що за 76 років існування завод не виробляв електричні транспортні засоби.
Найближче до електричної теми в історії КрАЗа стояв дослідний дизель-тролейвоз ДТУ-10, побудований в 1961 році на шасі вантажівки КрАЗ-219. Дизель-тролейвоз проходив випробування на найдовшому в світі міжміському тролейбусному маршруті Сімферополь-Ялта довжиною 84 км. Спеціальниу вантажівку з струмознімачами по типу тролейбусних розробили інженери УкрНІІпроект.
Нагадаємо, раніше в Україні відновили старовинний трицикл виробництва Київського мотозаводу. Трицикл КМЗ К-1В випускався з 1947 по 1952 рік і призначався для осіб з обмеженими фізичними можливостями.