Світовий дебют Subaru WRX нового покоління повинен був відбутися 19 серпня на автосалоні в Нью-Йорку (NYIAS), про що компанія оголосила в кінці липня. Однак після того як на початку серпня організатори вистаки оголосили про скасування шоу у зв'язку з пандемією коронавірусу, японський виробник опинився в скрутній ситуації.
Справа в тому, що Subaru вже запустила тизерну кампакнію WRX. Крім того, в Нью-Йорку планувалося показати ще й Forester Wilderness - особливу версію кросовера, розраховану на серйозне бездоріжжя.
Ринок США повинен стати одним з основних для WRX, а Forester Wilderness і зовсім призначений виключно для Америки, тому в компанії ретельно готувалися до запуску на Нью-Йоркському автошоу.
Після скасування виставки процес призупинено, і в Subaru поки не готові назвати нову дату дебюту обох машин.
"Через скасування NYIAS ми не можемо позначити дату, коли з'явиться інформація про WRX та наступну модель Wilderness", - зазначив представник Subaru of Амегіса в коментарі виданню Carscoops.
Поява нового WRX вже викликала серйозний інтерес у шанувальників марки, адже, судячи з тизеру, новинка матиме риси кросовера. На це вказують чорні пластикові накладки по низу кузова і колісні арки в стилі нового Outback.
Побіжний погляд на тахометр з істотно нижчою межею оборотів, ніж у попереднього покоління WRX, схоже, підтверджує припущення, що новинка отримає під капот 2,4-літровий бензиновий двигун.
Офіційний відеотизер Subaru WRX нового покоління