Глава концерну Toyota Акіо Тойода застеріг від зайвого захоплення повною електрифікацією автотранспорту. Він заявив, що це може обернутися справжньою катастрофою для економіки Японії.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Toyota Times
Акіо Тойода, який також є головою Асоціації автовиробників Японії, заявив, що занадто швидкий перехід на екологічно чисті автомобілі призведе до втрати 5,5 мільйонів робочих місць і зниження випуску на 8 мільйонів машин.
В якості альтернативи глава Toyota пропонує зосередитися на гібридних автомобілях. "Ворогом екології є вуглекислий газ, а не внутрішнє згоряння", - заявив топ-менеджер. І додав, що темпи переходу до вуглецевої нейтральності повинні враховувати особливості економіки країни.
Японія критично залежить від експорту, а гібридні моделі коштують дешевше електрокарів і добре продаються в країнах, де відсутня інфраструктура зарядних станцій. Крім того, постійне вдосконалення технологій робить ці автомобілі менш шкідливими для навколишнього середовища.
Для довідки, Toyota випустила в цілому 18,1 мільйона гібридних машин - це вже зменшило вуглецевий слід до величини, еквівалентної виробництву 5,5 мільйонів електрокарів.
Під час недавньої онлайн-конференції Асоціації автовиробників Японії позицію Акіо Тойоди активно підтримали топ-менеджери японських компаній Honda, Yamaha та Isuzu.
На загальну думку, як тільки автомобілі з ДВС потраплять під заборону, автовиробники постануть перед складним вибором: перенести виробництво бензинових, дизельних і гібридних машин в інші країни, або повністю його закрити.
Нагадаємо, що ряд європейських країн, включаючи Францію і Німеччину, також виступають проти повної заборони випуску автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Однак, влада Японії та США форсують процес переходу на екологічно чисті автомобілі, в тому числі шляхом різних пільг для покупців електрокарів. Водночас японські автовиробники хочуть більшої свободи у виборі технологій для досягнення вуглецевої нейтральності.
Нагадаємо, що Toyota зупиняє заводи в Японії. Хоча черга на позашляховик Land Cruiser 300 розтягнулася на 4 роки.