Успішне перевезення людей і багажу давно вже не є визначним мірилом якості автомобіля. Ніхто і не подивиться в бік моделі, яка не має багатого набору допоміжних функцій. Які опції є обов’язковими станом на 2015 рік?
Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів відомий автоексперт Ярослав Сальтисонов, ведучий Infocar - найбільшого Youtube-медіа про авто.
Великий список опцій, які пропонують (чи нав’язують) автомобілістам виробники, містить чимало корисних, а то й необхідних функцій. Проте недосвідчений водій не завжди може розібратись, що справді потрібно, а без чого можна легко обійтися.
- З усіх опцій бажано в першу чергу обирати ті, які сприяють безпеці руху. - говорить автоексперт і ведучий Infocar Ярослав Сальтисонов, - А також ті, які постійно, скажімо, щодня, полегшують користування машиною. Зокрема, в наш час можна вважати обов’язковими такі опції:
Показово, що частина цих опцій донедавна була доступна лише в преміальному сегменті авто, а тепер вони зустрічаються у середньому класі і навіть у бюджетному сегменті.
В автомобілях в наш час використовується цілий перелік систем і асистентів водія, які суттєво впливають на безпеку руху. Іноді вони доступні, іноді доводі дорогі - чи є сенс платити за них, якщо бюджет обмежений?
Відповідь - так, адже рано чи пізно може настати момент, коли та чи інша система допоможе уникнути аварії – тобто це буде інвестиція у власне благополуччя.
- Так, є системи безпеки, які хоч і не вважаються обов’язковими у нас, але які було б розумним оплатити. – говорить автоексперт Ярослав Сальтисонов. - В першу чергу - хороші фари. Також бажана наявність автоматичного гальмування, не менше шести подушок безпеки і система стабілізації ESP.
Наявність контролю смуги та сліпих зон, заразом з системою контролю втоми водія не здаються експерту обов’язковими і необхідними, скоріше це може бути приємним бонусом до пакету більш корисних опцій.
На жаль, не завжди споживач має змогу обирати бажану опцію при покупці машини. Адже найчастіше додатковий функціонал йде пакетами, вплинути на вміст яких покупцеві не завжди дозволяється.
Проте майте на увазі, що деякими функціями можна наділити машину вже після покупки - або самостійно, або на СТО чи в спеціалізованому тюнінг-ательє.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, що треба доливати в бачки під капотом авто і які робочі рідини автомобіля можна змішувати.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, чому пішохід не завжди правий і з’ясовували, як водієві захистити свої права у неоднозначних ситуаціях за участю пішоходів.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild та Avtobazar.