Є цілий набір резонів підтримувати тиск у шинах на належному рівні. Взимку для цього маються додаткові причини, адже відхилення можуть призвести до аварії. То чи треба корегувати тиск у шинах в морози?
Про те, яким має бути тиск у шинах взимку і як слідкувати за цим параметром, читайте в матеріалі РБК-Україна.
Елементарна фізика говорить нам, що зниження температури на кожні 10оС спричиняє падіння тиску приблизно на 0,1 атм.
Здавалось би, факт тривожний, але корегувати тиск у шинах в морози навряд чи варто - принаймні, в умовах українських зим. Навіть якщо ми дочекаємось морозів -10о -15оС, це означає тимчасове падіння тиску на 0,1 - 0,15 атм - тобто на межі похибки недорогого манометра.
Але з іншого боку, в морози є кілька чинників, які можуть додатково вплинути на тиск - і теж в "нижню" сторону. Тож як діяти правильно?
Ані автовиробники, ані шинні компанії не регламентують особливого тиску для зимових умов. Тому і взимку власник має завжди орієнтуватись на значення, вказані виробником авто.
Особливий зимовий нюанс у тому, що на холоді - і особливо на морозі - гума та інші матеріали втрачають свою еластичність. Відтак, шина може втратити тиск після часткового виходу повітря через пошкоджений вентиль, зношений золотник, нещільність в місці посадки шини на обід колеса.
Тому ми ще раз наголошуємо, що взимку доцільно перевіряти тиск у шинах частіше, ніж в теплу пору року.
Взимку є більше причин для того, щоб тиск у шинах падав нижче потрібного. Тому регулярна перевірка цього параметра дуже і діже бажана. Дотримання норм автовиробника допоможе зберегти шини, знизити витрати на пальне, а головне - зробити кожну вашу поїздку максимально безпечною.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали 5 сигналів до заміни гальмівної рідини в машині і розповідали, коли саме її треба міняти.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, які гальма кращі: дискові чи барабанні, і які на ділі дають кращий результат.
При підготовці статті були використані матеріали Rosava, Nokian Tyres та Autocar.