Елементарна процедура, яка допоможе зберегти кузов від зимових загроз, чомусь мало поширена в нашій країні. Між тим, саме останніми теплими днями осені варто знайти кілька годин, щоб нанести на фарбу захисний препарат.
Про спосіб, яким навіть обмежений у коштах власник створює машині дієвий захист на зиму, читайте в матеріалі РБК-Україна.
З приходом холодів автомобіль потребує певної уваги - і не лише в плані технічного обслуговування. Кузов - це перше, що страждає від зимових умов.
Сіль, лід, жорсткий сніг, нещадна "обробка" фарби і лаку піском та відсівом з дороги, постійна волога та багатократний перехід температури через нуль можуть завдати серйозної шкоди лакофарбовому покриттю.
Один із простих та ефективних способів захисту - нанесення на кузов шару воскового чи іншого препарату. Який закриває всі мікротріщини, подряпини і сколи, консервуючи таким чином голий метал і не даючи йому іржавіти.
- Хімічні реагенти з дороги, в першу чергу хлористий натрій (сіль) потрапляють у мікропошкодження лакофарбового покриття і провокують корозію оголеного металу. Навіть якщо він оцинкований, рано чи пізно сіль все одно перемагає;
- Мікротріщини, глибокі подряпини і сколи фарби, пропустивши через себе воду, в мороз збільшуються через те, що вода, замерзаючи, відриває фарбу від основи;
- В холодний сезон лакофарбове покриття зіткається з кількома видами механічного впливу: лід, грубий сніг з вмістом льоду, пісок та камінчики з дороги дряпають лак і фарбу. Крім того, що кузов втрачає "товарний" вигляд, на ЛФП з’являються слабкі місця, які з часом таки оголюють метал.
Воскова поліроль створює тонкий захисний шар, який:
Перш за все, вам знадобиться воскова поліроль, причому - саме захисна, а не відновлювальна, тобто без вмісту абразиву. Зважте, що не менше половини матеріалів у продажу - саме абразивні, і продавці самі не завжди знають, що конкретно вони пропонують. Визначити вміст абразивного порошку в поліролі можна або за написом в інструкції, або тактильно, розтерши між пальцями зразок поліролі.
Найкраще - восени, до перших морозів. Якщо ви не встигли - зробіть це в теплий день із плюсовою температурою. Врахуйте, що найчастіше виробник автохімії не дозволяє полірування за температури нижче +5 +10 С. Повторне нанесення бажано через 2-3 місяці, залежно від умов експлуатації.
Насправді тут немає нічого складного, головне, щоб у вас була чиста машина, затишне місце і відповідна поліроль. Щодо неї, до речі, майте на увазі: не варто економити на якості засобу - дешеві поліролі важчі у нанесенні, можуть залишати плями або не давати належного захисту. Обирайте продукцію перевірених брендів, а ще краще - консультуйтесь із професіоналами на СТО або в детейлінг-центрах.
Раніше в нашій публікації ми розбирались, яка колекція авто може бути недорогою і обирали три найдоступніших ретромашини українського ринку.
Також в окремій статті ми розбиралися, як швидкість впливає на авто і які вузли машини швидше зношуються на великій швидкості.
При підготовці статті були використані матеріали L`Automobile, Autocar та "Автомакіяж".