Завдяки заокеанським аукціонам і майстерності українських рихтувальників американські машини стали жаданими і поширеними серед вітчизняних автомобілістів. Але експерти знають про них не тільки добре.
Про те, чи насправді американські авто настільки гарні, як вважається, читайте в матеріалі РБК-Україна.
В наш час автомобілі з США - це не лише класичні північноамериканські бренди. Сьогодні американський авторинок включає в себе безліч моделей, які не є суто місцевими - як за походженням, так і за виробництвом.
Близько половини машин, що їздять дорогами США, належать до іноземних марок, хоча й адаптовані під американські стандарти або створені спеціально для цього ринку.
Наприклад, японські автовиробники давно мають цілі окремі бренди для США - Acura, Infiniti, Lexus. Водночас деякі європейські моделі, наприклад Ford Focus або Fiesta, продавалися в Америці майже без змін. Тож коли вони потрапляють до нас через океан, їх теж можна вважати "американцями".
Автомобілі, що прибули з США, мають низку характерних рис, які відрізняють їх від звичних для нас європейських, японських чи корейських моделей.
Про "американців" часто говорять у позитивному ключі, публіка захоплюється технічними особливостями, дизайном і загальною харизмою. Хоча багато які переваги стосуються в першу чергу машин суто американських марок.
Критика за певні недоліки на адресу машин з-за океану теж має місце, вона лунає з вуст експертів, які можуть порівнювати авто одного класу, але різних національностей.
Певно, про недоліки машин з-за океану варто поговорити окремо. Але в цілому навіть найбільш самобутні "американці" залишаються цілком адекватними машинами, особливості яких стосуються не технічних особливостей, а характеру поведінки, стилю та інших важливих, але нематеріальних речей.
Раніше в нашій публікації ми розповідали автомобілістам, за якими ознаками обирати надійний вживаний автомобіль.
Також у наших публікаціях нещодавно ми застерігали споживачів від п’яти грубих помилок, які роблять автомобілісти при виборі типу кузова.
А про три найефективніші прийоми обману клієнтів на СТО ми розповідали в нашому окремому матеріалі.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild та Motor.