У Китаї знижується зростання продажів автомобілів класу "люкс"

У Китаї знижується зростання продажів розкішних автомобілів. На думку фахівців, головною причиною повільного зростання ринку, стала проведена в Китаї боротьба з марнотратством і розкішшю.

У Китаї відзначається зниження продажів автомобілів класу "люкс. Про це свідчать учасники 12-го Чаунчуньского автосалону, повідомляє" Сіньхуа ".

"Хоча середня вартість виставлених на стенді автомобілів Порше перевищує 1 млн юанів, на торішньому Чанчуньской автосалоні було продано більше 30 одиниць", - сказав співробітник стенду Porshe, додавши, що "цього року на салоні поки жодна машина не продана".

Автомобілі класу "люкс" вартістю понад 1 млн юанів, як і раніше, привертають широку увагу відвідувачів, однак обсяг їх продажів виявився нижче, ніж на попередніх автосалонах.

Як повідомив дилер автомобілів BMW Сун Ян, з дня відкриття автосалону щодня на виставці купують близько 20 машин цієї марки. При цьому автомобілів класу "люкс" було продано всього дві штуки, в той час як на торішньому автосалоні кожен день продавали більше 60 машин.

За словами багатьох дилерів, значне зниження цін на розкішні автомобілі в цьому році не допомогло збільшенню обсягу їх продажів.

За статистичними даними Китайської асоціації автомобільної промисловості, в I кварталі 2013 р. обсяг реалізації розкішних автомобілів в країні зріс на 4%, що значно нижче 13-відсоткового зростання авторинку в цілому. Зростання продажів в сегменті "люкс" в I кварталі минулого року в Китаї склав близько 20%.

На думку фахівців, головною причиною повільного зростання ринку, стала проведена в Китаї боротьба з марнотратством і розкішшю.

BMW