Український ринок нових авто почав рік з падіння в 4,6 рази, - "Укравтопром"

В Україні в січні 2015 р. було продано і поставлено на облік в ДАІ 2 597 тис. од. нових легкових автомобілів, що в 4,6 рази менше, ніж рік тому. Про це свідчать дані Асоціації автовиробників України "Укравтопром".

"Крім значного падіння обсягів продажів, суттєво змінилася і структура ринку. Найбільшу частку ринку в минулому місяці охопив японський бренд Nissan - 13 відсотків. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року знизився на 35%, з 521 шт. до 340 шт., що, однак, не завадило Nissan поміняти дев'яту позицію рейтингу річної давності на лідерську", - зазначають в асоціації.

Крім того, незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault змінив восьму позицію рейтингу на другу з результатом 200 авто.

Таким чином, відзначають в "Укравтопромі", автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили більш 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто.

Третє місце зайняли автомобілі чеської марки Skoda - 188 автомобілів. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 шт. більше, але бренд тоді перебував лише на п'ятій позиції рейтингу.

Четверта сходинка рейтингу за японською Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota - 180 шт., що на 87% менше показника аналогічного періоду 2014 р.

На п'ятому місці за підсумками січня з показником 174 автомобілів японська Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 шт.

Нагадаємо, продажі нових легкових авто в Україні в 2014 р. впали в 2,2 рази і склали 97 тис. од.