Стало відомо, скільки робітників автозаводів доведеться звільнити через електромобілів

Стало відомо, скільки робітників автозаводів доведеться звільнити через електромобілів

Масовий перехід на випуск електромобілів змушує автовиробників скорочувати персонал складальних заводів. Причому вже стає зрозуміло, що цей процес незворотній. Коли в кінці 1990-х і початку 2000-х років на конвеєри прийшли перші електрокари, про цю проблему ніхто не замислювався. У 2021 році більшість великих автомобільних компаній вже заявили про добровільне припинення використання ДВЗ в недалекому майбутньому, замінюючи їх електромобілями.

Інститут економічних досліджень Ifo зі штаб-квартирою в Мюнхені провів опитування, згідно з яким перехідний період тыльки в Нымеччины вплине на 215 000 робочих місць.

У 2019 році у виробництві бензинових і дизельних ДВС було задіяно понад 600 000 робочих місць. Підраховано, що при переході цих підприємств на випуск електромобілів близько 40% персоналу буде скорочено.

Японія теж вже стикається з проблемою скорочення робочих місць. Так, Honda оголосила, що до 2025 року закриє свій завод з виробництва силових агрегатів в Мока. Це означає, що близько 900 його співробітників будуть переведені на інші підприємства.

Японська компанія заявила, що її модельний ряд до 2040 року буде повністю складатися з електрокарів, або машин на паливних елементах. І її нова ініціатива щодо дострокової пенсії для співробітників старше 55 років, що стартувала навесні цього року, прямо вказує на необхідність скорочення робочої сили.