Первинний ринок легкових авто в Україні в листопаді скоротився в 2,3 рази - до 6,8 тис. од., - "Укравтопром"

У листопаді 2014 р. на українському ринку було зареєстровано 6 тис. 802 первинних продажів нових легкових автомобілів, що на 2,3 % менше порівняно з аналогічним періодом 2013 р.

У листопаді 2014 р. на українському ринку було зареєстровано 6 тис. 802 первинних продажів нових легкових автомобілів, що на 2,3 % менше порівняно з аналогічним періодом 2013 р. Про це свідчать дані Асоціації автовиробників України "Укравтопром".

Порівняно з жовтнем 2014 р. попит на нові авто виріс на 15%.

Найкращий результат в минулому місяці продемонстрував японський бренд Toyota, який зайняв на 19% більше, ніж на ринку нових легкових автомобілів порівняно з октябрем2014г. з показником 836 автомобілів.

На другу позицію піднявся Ford з результатом 474 автомобілів.

Третє місце, за даними "Укравтопром", дісталося Nissan. Частка цього бренду на українському ринку в листопаді збільшилася на 24%, а кількість первинних реєстрацій - 410 шт.

На четвертому місці Renault з обсягом продажів 399 шт.

Замикає ТОП-5 жовтня український бренд-ЗАЗ з результатом 387 авто.

Нагадаємо, в жовтні 2014 р. на українському ринку було зареєстровано 5 тис. 891 первинних продажів нових легкових автомобілів.