General Motors вводить онлайн-продаж автомобілів

General Motors планує розвивати новий спосіб продажів в інтернеті за допомогою веб-додатка "Shop- Click -Drive", що дозволить клієнтам придбати автомобіль без відвідування автосалону, передає телеканал "Россия-24" з посиланням на видання The Wall Street Journal.

Корпорація має намір провести масштабне дослідження і з'ясувати, чи можна таким чином залучити нових інтренет-орієнтованих клієнтів, при цьому, не порушуючи франшизних угод, що дають дилерам ексклюзивне право на продаж нових автомобілів.

До кінця поточного року, General Motors планує поширити на всю дилерську мережу власне веб-додаток, який дозволить покупцеві не виходячи з дому дізнатися ціну автомобіля , оформити заявку на кредит і навіть вибрати час для тест- драйву нової машини.

Такий крок з боку General Motors говорить про те, що корпорація шукає спосіб піти від традиційного способу ведення бізнесу і прагне підлаштуватися під новий тип споживачів, які, здійснюючи покупки в інтернеті, стали менш охоче відвідувати автосалони.

Однак, відповідно до франшизниого законодавства, ключова роль у процесі продажу автомобілів збережеться за дилерами, які прагнуть особисто зустрічатися з клієнтом, адже в цьому випадку йому можна запропонувати більш дороге техобслуговування, а також фінансові та страхові послуги.

Примітно, що онлайн-революція, яка охопила вже майже всі напрямки роздрібної торгівлі, до теперішнього часу майже не стосувалася сегмента, пов'язаного з продажем нових автомобілів.

General Motors - найбільша американська автомобільна корпорація зі штаб-квартирою в Детройті, яка до 2008 р. протягом 77 років була найбільшим виробником автомобілів у світі. Виробництво налагоджено в 35 країнах , продаж в 192 країнах.