Daimler прогнозує падіння російського авторинку через Україну і санкції

Німецький автомобільний концерн Daimler прогнозує падіння російського ринку через макроекономічні проблеми та російсько-український конфлікт.

Німецький автомобільний концерн Daimler прогнозує падіння російського ринку через макроекономічні проблеми та російсько-український конфлікт. Про це йдеться у звіті компанії за II квартал 2014 р., передає РБК.

Продажі автомобілів у Росії значно знизилися у зв'язку з українською кризою і ослабленням економіки. За останніми оцінками, падіння ринку висловлюється "двозначним числом", сказано у звіті. Daimler побоюється подальшого зростання економічних ризиків, обумовлених ескалацією напруженості між Росією і західними країнами, яка може проявитися у вигляді "спіралі" санкцій і відповідних санкцій. Російський ринок, ймовірно, відчутно скоротиться, хоча преміальний сегмент повинен розвиватися краще, ніж ринок у цілому, йдеться у звіті.

Поки цей прогноз підтверджується результатами продажів. За січень-червень 2014 р. продажі легкових автомобілів і легкого комерційного транспорту в Росії впали на 7,6%, а за підсумками 2014 р. падіння може скласти 12%, повідомляла на початку місяця Асоціація європейського бізнесу. При цьому продажі марки Mercedes-Benz зросли на 11%, до 4520 штук. Коментуючи падіння ринку, яке прискорювалося кожен місяць з березня, експерти вказували на внутрішні причини.

Спад на ринку комерційного транспорту почався ще в IV кварталі 2013 р., говорить представник групи ГАЗ. Компанія чекає спаду за підсумками року, але представник ГАЗу не певен щодо точного прогнозу, вказуючи, що багато чого залежить від макроекономічних факторів та інвестиційної активності компаній, зазначає РБК.

За даними Росстату, в I півріччі 2014 р. у Росії було вироблено 75 тис. вантажних машин, виробництво впало на 21,1%. Те, що ринок сповільниться, було зрозуміло вже наприкінці минулого року, говорить виконавчий директор аналітичного агентства "Автостат" Сергій Удалов. Він чекає падіння в сегментах важких вантажівок і легких комерційних автомобілів до 15-20% за підсумками року, в той час як ринок легкових автомобілів знизиться на 10-12%.