Чим вигідніше користуватися в мегаполісі: таксі або власним автомобілем
Станіслав Серебряников, для РБК-Україна
Для міського жителя процедура виклику таксі для того, щоб дістатися до або з місця роботи є буденним явищем. Як для власників автомобіля, так і для тих, у кого він відсутній. Обидві групи часом хвилює питання економічної доцільності такого виду пересування.
Приховано всі розуміють, що особисте авто вигідніше, але, може для пересування по маршруту робота/будинок, не все так однозначно?
"Кожен, у кого немає машини, мріє її купити, і кожен, у кого є машина, мріє її продати. І не робить цього тільки тому, що, продавши, залишишся без машини" (з к/ф "Стережись автомобилья").
З наближенням нового року все розмаїття тарифних планів в регіонах дуже поблекло, сведясь до ціни 3-3,5 грн за 1 км, і невеликих відмінностях в умовах подачі.
Для розрахунків візьмемо наступні моделі автомобілів:
"Daewoo/ЗАЗ Lanos" - "народний автомобіль", незважаючи на невеликий об'єм двигуна 1,5 л володіє хорошим апетитом (в середньому 12 л/100 км), що дозволяє порівнювати його з багатьма моделями не менш поширеною марки "ВАЗ".
"Hundai Accent" - представник корейських авто завоював серця багатьох українців і володіє схожими показниками витрати за іншими бюджетними іномарками.
"Kia Sportage" - популярний представник економічних кросоверів: з двигуном 1,7 л - 6,7 л/100 км, 2,0 л - 7,1 л/100 км
"Mazda CX-7" - обраний як представник ненажерливих кросоверів (16 л/100 км)
Автомобілі
Таким чином, власникам автомобілів з витратою 16 л / 100 км і вище, можливо, варто задуматися про те, щоб використовувати таксі, особливо це актуально для тих, хто використовує платні стоянки. Недалеко від них знаходяться і власники автомобілів з витратою 12 л/100 км
Якщо додати до витрат ремонт і більш дорогі види страховки, то картина стане ще більш сумною для власників таких авто і більш райдужною для тих, хто використовує таксі через відсутність альтернатив.
Таксі