Автопродажі в Україні в липні 2014 р. знизилися на 47% - до 17,17 тис. одиниць, - "Укравтопром"
Обсяги продажів і реєстрацій автотранспортної техніки на внутрішньому ринку України в липні 2014 р. скоротилися на 47% порівняно з аналогічним місяцем 2013 р. і склали 17 тис. 119 одиниць аналогічний період 2013 р. Про це свідчать попередні дані Асоціації автовиробників України "Укравтопром".
Водночас порівняно з червнем 2014 р. автопродажі виросли на 27%.
У тому числі обсяги первинних продажів у найбільшому сегменті автомобільного ринку України - легкових автомобілів в липні були зафіксовані на позначці 7 тис. 325 шт. Таким чином, первинний ринок легкових авто на 11% зріс порівняно з попереднім місяцем, але впав на 61% щодо результату річної давності.
Частка нових легкових автомобілів в первинних продажах липня склала 93% - 6 818 тис. шт., що на 10% більше показників за червень 2014 р. і на 62% менше показників за липень 2013 р.
"Найбільшим попитом у липні у купували нові легкові авто користувалися автомобілі вітчизняного бренду ЗАЗ, яких було реалізовано і вперше поставлено на облік в ДАІ - 654 шт. З таким показником ЗАЗ зумів покращити свій попередній результат майже на 23% і зайняти більш 9,5% липневого ринку нових легкових автомобілів", - відзначають в "Укроборонпромі".
Друге місце рейтингу дісталося японської марки Toyota - 650 автомобілів. Незважаючи на втрату лідируючої позиції, реєстрації збільшилися порівняно з червнем майже на 1%.
Третє місце, незважаючи на припинення виробництва в Україні, продовжує утримувати китайський бренд Geely - 568 шт. (+8% до червня).
Також зберіг свою позицію в рейтингу продажів місяця і Volkswagen - четверте місце з 506 автомобілів (+6% до червня).
Замикає ТОП-5 марок липня Skoda з результатом 401 автомобіль (-4% до червневого показника).
Всього за сім місяців поточного року на українському ринку зареєстровано 64 тис. 609 первинних продажів нових легкових автомобілів, що на 47% нижче аналогічного показника 2013 р.