Автопродажі в Україні в лютому знизилися на 24% - до 18,3 тис. одиниць

На первинному авторинку України в лютому 2014 р. було реалізовано 18 тис. 288 автотранспортних засобів, що на 24% менше лютневого показника минулого року.

На первинному авторинку України в лютому 2014 р. було реалізовано 18 тис. 288 автотранспортних засобів, що на 24% менше лютневого показника минулого року. Про це свідчать дані асоціації "Укравтопром".

Водночас порівняно з січнем поточного року реалізація автомобілів на первинному ринку зросла на 28%.

Варто відзначити, що продажі нового автотранспорту склали 89% всього первинного ринку, тоді як минулого року їх частка склала 62%.

Найбільша кількість первинних реєстрацій традиційно пройшла в сегменті легкових автомобілів, яких було продано 15 тис. 625 шт. У первинних продажах легкових автомобілів, як і раніше, домінували нові автомобілі, продажі яких склали понад 97% первинного ринку цього виду транспорту.

Лютневий результат первинних реєстрацій легкових авто на 28% перевершив січневий показник і на 11% аналогічний показник минулого року.

Продавці комерційної техніки закінчили лютий із загальним показником 2 тис. 454 шт. У цій частині первинного ринку основну масу продажів склали імпортні автомобілі, що були в експлуатації, їх частка на первинному ринку склала 59%. При цьому, в лютому 2013 р. частка б/у в первинних реєстрацій комерційних автомобілів становила 89%.

Динаміка продажів комерційної техніки продемонструвала в лютому позитивний тренд щодо попереднього місяця (+34%), однак у порівнянні з лютим 2013 р. продажі комерційних авто впали майже в 4 рази.

Обсяг автобусного ринку минулого місяця зафіксований на позначці 209 шт. Це на 9% менше січневого результату і на 37% менше аналогічного показника минулого року. Частка нових автобусів в первинних реєстраціях цього виду транспорту в лютому склала 67%.

Всього, за даними асоціації "Укравтопром", за перші два місяці поточного року в Україні було реалізовано і вперше поставлено на облік в ДАІ 32 тис. 535 од. автотранспортних засобів, що на 28% менше ніж за аналогічний період минулого року. Таке падіння було сформовано зниженням продажів у комерційному та автобусному сегментах авторинку, де попит на транспорт знизився на 76% і 29% відповідно. Водночас продажі легкових автомобілів за період січень-лютий збільшилися на 5%.