Мокрий салон після морозу чи дощу - сигнал про проблему. Волога може спричинити корозію, плісняву та неприємний запах, тому діяти потрібно негайно. З чого почати?
Про те, як відновити герметичність та вентиляцію в інтер’єрі авто, читайте в матеріалі РБК-Україна.
Відразу скажемо - якщо конкретного потопу в салоні (відкрите вікно у зливу чи невдалий штурм глибокої калюжі) не було, особливих заходів можна не вживати - незначна вологість з часом піде сама. Але свої негарні сліди в такому випадку вода залишить.
Найбільш очевидні причини вологої атмосфери і мокрих деталей оздоблення інтер’єру -– проникнення в кузов води ззовні:
Але є причина зволоження не така явна – і вона проявляється здебільшого у морозу та просто у вологу погоду.
1. Знайти джерело вологи. Поки ви не з’ясуєте це питання, особливого сенсу сушити салон немає – він може змокріти знову.
2. Просушити салон.
3. Замінити фільтр салонного повітря. Нехай навіть ви встановите недорогий змінний елемент, це буде краще, ніж дорогий, але забитий. Заразом перевірте роботу системи рециркуляції повітря – чи перемикається вона на забирання повітря ззовні.
4. Перечитайте інструкцію. В мануалі до авто знайдіть главу про користування кліматичною установкою і перечитайте пункт про боротьбу з запотіванням вікон і опалення салону.
5. Перевірити ущільнювачі. В будь-якому випадку є сенс зробити інспекцію прокладкам-ущільнювачам на дверях, люку та кришці багажника і замінити пошкоджені гумки.
Навіть якщо з вологістю повітря в салоні у вас все гаразд, пам’ятайте, що вона може спричинити цілий комплекс негараздів. Тому:
Мокрий салон після морозу чи після опадів – насправді не дрібниця, а ознака серйозної проблеми. Підступність цієї несправності у тому, що в повній мірі проблема реалізується тільки з часом, коли ремонт може бути вже занадто дорогим. Але якщо діяти швидко, корозії та дорогого ремонту можна уникнути.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, що слід зробити водієві напередодні холодів і як уберегти машину від морозів.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, чому пішохід не завжди правий і з’ясовували, як водієві захистити свої права у неоднозначних ситуаціях за участю пішоходів.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild та Avtobazar.