Зимові шини - покупка вагома для сімейного бюджету, тому вибір гуми розглядається також і з фінансової точки зору. Чи не варто придбати вживані покришки замість нових? Розглянемо обидва варіанти.
Про те, в яких зимових шинах більше сенсу - в нових чи вживаних - читайте в матеріалі РБК-Україна.
Серед шин б/в, які пропонують українські імпортери вживаних коліс, часто можна обрати екземпляри у гарному стані. І при тому це будуть моделі від авторитетних світових виробників - що дуже важливо саме для зимових моделей. Нюанс у тому, що більшості українських автомобілістів в новому вигляді така гума не по кишені.
Тому суть вибору така: витратитись на гуму із хорошими технічними показниками, але в уживану, чи придбати нову, але з не найкращими властивостями. Зважте, що знос (залишок глибини протектора) впливає не лише на тривалість служби шини, а й на ефективність її роботи.
Шинами з пробігом сьогодні все частіше торгують не приватні особи на авторинках, а серйозні компанії з репутацією, які, крім того, є імпортерами кількох брендів нових шин. Адже причини, через які вживані колеса потрапляють на прилавок, можуть бути різні, і шини в багатьох випадках виявляються більш ніж гідними.
Більшість європейських автомобілістів списують свої зимові шини не за критичних 1,6 мм глибини протектора (як це наказують ПДР України), а при залишку 3-4 мм. Тим більше, що і ПДР у деяких країнах із гірськими регіонами лімітують знос протектора глибиною 4 мм.
У випадках, коли постачання займаються централізовано, кожна шина ретельно відбирається на торгових майданчиках у Європі, її стан перевіряється, і екземпляри з дефектами відбраковуються.
В цілому відповідь така: вживані шини прослужать менше, ніж нові. Але це не обов’язкове правило, оскільки серед нових є бюджетні шини з слабкими характеристиками і серед вживаних чимало майже нових екземплярів з глибиною протектора 6-7 мм.
Зрозуміло, що шини б/в вищої категорії коштують дорожче, але і залишок ресурсу в них близький до нових. Для покупця в таких випадках важливо обрати свій прийнятний баланс ціни, ресурсу і характеристик.
Важливо, що в більшості випадків завозять шини саме з Євросоюзу. Адже і автомобілі, і дороги там, так би мовити, дружні до шин. Всі параметри ходової кожної машини регулярно контролюються при техогляді, а на асфальті немає вибоїн, які могли б завдати шині прихованого пошкодження типу деформації або розриву каркасу.
Переваги вживаних шин
, Одне слово, дуже часто покупка вживаних шин виходить не тільки вигідною фінансово, а й раціональною з технічної точки зору. Тим більше, якщо йдеться про моделі преміум-класу.
Але недоліки у вживаних шин теж є:
І вживані шини, і нові мають свої недоліки - так само як і переваги. Тому однозначно сказати, який варіант буде кращим, ми не можемо. Особливо якщо порівнювати преміальну "беушку" і нові бюджетні моделі.
А ще зважте на стиль керування водія та його очікування від шин. Наприклад, для людини спокійного складу характеру, яка керує стримано і обдумано, буде цілком достатньо нових бюджетних покришок. А для активного драйвера за ті ж гроші можуть бути більш доцільними вживані колеса, але преміальної моделі. Так, вони прослужать менше, але сподобаються власнику за рахунок своєї ефективності.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, коли треба перевзути авто цієї осені і що думають експерти з цього приводу.
Також в окремій статті ми розповідали, чим преміум-шини відрізняються від бюджетних і з'ясовували маловідомі факти з цієї теми.
При підготовці статті були використані матеріали Nokian Tyres, Rosava та Comtinental.