Туман - підступне явище, що приховує небезпеки, здатні поставити під загрозу ваше життя. Якщо ви плануєте поїздку, але за вікном клубиться сіре марево - в деяких випадках краще перечекати. Але в яких?
Про три приховані небезпеки туману, які можуть змусити вас переглянути свої плани, читайте в матеріалі РБК-Україна.
Туман часто створює оманливе враження, що ситуація під контролем. Водій спочатку тримає помірну швидкість, і хоча бачить лише на десяток метрів попереду, вважає, що цього достатньо - адже нічого поганого не відбувається.
І так він їде п’ять, десять, двадцять хвилин, все добре, небезпеки не відчувається, швидкість поступово зростає... Але в реальності:
Ця ілюзія мов повного контролю ситуації - одна з найнебезпечніших пасток туману. Якщо туман густий, з видимістю бодай менше двадцяти-тридцяти метрів, а ви - водій недосвідчений, з дому краще не виїздити. Принаймні, за місто чи на широкі пропекти великого міста.
Туман приховує не лише великі об'єкти, а й дрібні дефекти дорожнього покриття - які можуть спровокувати аварію:
Навіть досвідчений водій може не встигнути зреагувати на приховану небезпеку. І якщо у вас немає досвіду керування в подібних умовах, а дорога, що на вас чекає, вам незнайома, краще утриматись від поїздки і почекати, поки туман розсіється.
Їзда в тумані - це постійна напруга:
Туман насправді не просто дискомфорт, а фактор, що знижує здатність людини реагувати на небезпеку. Тому якщо ви розумієте, що ваш маршрут буде більш-менш довгим, краще не ризикувати і замість сідати в своє авто краще піти на зупинку громадського транспорту.
Туман - це не просто погана погода. Це комплексна загроза, яка діє на фізичному, технічному і психологічному рівнях. Якщо ви бачите, що дорога затягнута сірим серпанком, і у вас немає досвіду та впевненості в собі - краще скасувати поїздку або перенести її на безпечніший час.
Раніше в нашій публікації ми нагадували, чим осіння негода, дощ і вітер, небезпечні для водія.
Також в окремій статті ми розповідали, де краще купувати вживаний автомобіль і від чого це залежить.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre та Autobild.