Топ-5 повнорозмірних пікапів для українського бездоріжжя
Фото: рамні пікапи за статусом все більше наближаються до позашляховиків (mitsubishi-motors.com)
Великі пікапи з покоління в покоління все далі від свого первинного покликання - і все ближче до класу статусних авто. Що не заважає їм зберігати вантажну сутність. Обираємо п’ятірку найбільш характерних пікапів.
Про характеристики і ціни на п’ять найцікавіших пікапів українського ринку читайте в матеріалі РБК-Україна.
Про пікап у двох словах
Для багатьох водіїв більш доступний пікап може стати непоганою альтернативою позашляховику, побудованому на тій самій платформі. Основних недоліків тут два: відсутність закритого багажного відділення та жорстка, "вантажна" задня підвіска.
Проте, перше легко компенсувати встановленням кришки або даха-канопі на кузов, друге нейтралізується додатковим вантажем над задньою віссю - наприклад, кількома мішками піску. Щодо питання іміджу, на яке власник вплинути не в силах, то хай противагою цьому мінусу буде більша практичність.
Нижче - п’ять найцікавіших на погляд автожурналістів РБК-Україна моделей, які сьогодні можна придбати в салонах офіційних дилерських мереж.
Volkswagen Amarok
Це одна з найпрестижніших моделей на вітчизняному ринку, що частково пояснюється традиційно комфортабельною (звісно, за пікапівськими мірками) ходовою частиною. Міцна рамна конструкція доповнена блокуванням заднього диференціалу, захист паливного баку та двигуна.
Для найбільш суворих польових умов експлуатації модель має оффроуд-версію Deserts Edition з піднятою підвіскою (+40 мм), захистом днища та зубастими шинами.
Двигуни та трансмісія: в нашій країні офіційно доступні дизельні мотори 2.0 TDI (170 к.с., 205 к.с.), повний привід 4Motion, механічна і автоматична коробка передач (10-ступенева!).
Ціна: близько 2,27 млн грн.
Фото: Volkswagen Amarok (vw-commercial.com.ua)
Mitsubishi L200
У своїй шостій генерації модель стала суттєво іншою. Головна відмінність - разюче більший комфорт, звукоізоляція, плавний хід, багатіший салон і ближча до легкової керованість. Ті, хто вже експлуатує цю машину, говорять, що вона зберегла легендарну витривалість "ельки ".
Висока прохідність, надійність та простота обслуговування у новому поколінні теж не загубились. Додатковий плюс L200 для українських умов у тому, що це один із найпопулярніших в країні пікапів.
Двигун та трансмісія: 2,4-літровий дизель на 204 к.с., фірмовий повний привод Super Select 4WD II (чотири режими 4х4 і сім передвстановлених режимів), автоматична коробка передач.
Ціна: від 1,83 млн грн.
Фото: Mitsubishi L200 (mitsubishi-motors.com)
Peugeot Landtrek
Peugeot разом із китайською компанією Changan Automobile створив пікап, відомий в усьому світі під різними назвами: від Fiat Titano до Ram 1200. Автомобіль відрізняється раціональною конструкцією, величезним кліренсом 31 см і при тому сучасним інтер'єром.
Двигун та трансмісія: Landtrek доступний з різними двигунами, двома дизелями - або 1,9-літровим (150 к.с.), або 2,2-літровим (202 к.с., 450 Нм). Коробка передач 6-ступінчаста механічна або автоматична, причому привід може бути як заднім, так і повним з понижувальною передачею і блокуванням диференціалу.
Ціна: від 1,50 млн грн.
Фото: Peugeot Landtrek (cars.peugeot.ua)
Ford Ranger
Автомобіль від компанії - виробника наймасовішого рамного пікапа у світі. Харизматичний і універсальний автомобіль з американським шармом. Додатково Ranger має особливу версію Raptor - і це не ліфтований варіант для бездоріжжя, а швидкісний монстр для динамічної ізди.
Позашляхові можливості Ranger включають кліренс 261 мм і два види трансмісії - парт-тайм чи з інтелектуальним автоматичним підключенням другої осі.
Двигуни і трансмісія: дизельні 2,0 л (170-213 к.с., 405-500 Нм), коробка передач - автомат чи механіка. Всі версії Ford Ranger в Україні мають повний привод..
Ціна: від 2,25 млн грн.
Фото: Ford Ranger (ford.ca)
Toyota Hilux
Це ще один зразок класики зі світу пікапів - витривалий і випробуваний у найжорстокіших умовах всіх континентів, адже випускається дана лінійка понад півстоліття. У своєму дев’ятому поколінні Hilux має актуальний дизайн та вдосконалені системи безпеки, які ще не так давно були доступні тільки у сегменті легковиків.
Поза межами шляхів його арсенал починається з кліренсу 31 см, привод в усіх офіційних Hilux в Україні повний.
Двигуни і трансмісія: дизелі 2,4 л (150 к.с., 400 Нм) та 2,8 л (204 к.с., 500 Нм), коробка передач суто автоматична.
Ціна: від 1,83 млн грн.
Фото: Toyota Hilux (toyota.ua)
Найголовніше
Ми відібрали для нашого огляду моделі, які формують кістяк ринку пікапів в Україні, і кожна з них здатна стати надійним партнером у найскладніших умовах.
Між тим, кожна з цих машин закриває свою міні-нішу і відповідає запитам різних споживачів: одна втілює собою статусність, друга - невибагливість і легендарну надійність, третя - доступність, інша -потужність і динаміку, ще одна - міцність і довговічність.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, що треба доливати в бачки під капотом авто і які робочі рідини автомобіля можна змішувати.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, чому пішохід не завжди правий і з’ясовували, як водієві захистити свої права у неоднозначних ситуаціях за участю пішоходів.
При підготовці статті були використані матеріали Autoria, Autocentre і компаній-виробників.